what people think about me vs the real me

orang kata aku kelakar tapi sebenarnye aku suke menangis,orang kata aku banyak cakap tapi sebenarnye aku pemalu,orang kata aku penyayang tapi sebenarnye aku nak orang sayang aku,orang kata aku manje tapi sebenarnye aku senang idup sendiri,orang kata aku ramai kawan tapi sebenarnye aku slalu sedih sorang2,orang kata aku senang bekerjasama tapi sebenarnya aku berkire,orang kata aku simple tapi dalam diri aku kusut,orang kata aku cepat marah tapi sebenarnye aku ambil berat,orang kata aku idup senang tapi sebenarnye idup aku susah...EMO!!!EMO!!!







Tuesday, November 16, 2010

danial haikal...6 bln

ni anak sedara aku yang pertama.mohd danial haikal bin mohd nizam.dah mmg lumrah kot ble dpt anak sedara,nk2 plak y 1st sure sonot gle r!hihihi ni pic2 dia time 6bln lbh2...lbh kurg r...
atas bas nk g kuantan
 ble dia lahir2 je dah wt drama.time 2 aku still keje the store so ble abg kol bgtau akak ipar aku dah terberanak,kbetulan plak aku dah blk keje trus r grk ke hospital nk tgk dorg ni.smpai2 je aku kt wad hospital 2,dorg xde bed lg,so akupun sound r nurse 2 knp xde bed lg,boleh nurse 2 ckp cmni kt aku..."sori encik,wife encik ni kami xdpt temptkn dia kt mne2 lg sbb bed penuh.so skrg kite tgh arrange mne2 bed y kosong utk tmptkn wife encik.mntk sbr dlula...." akupun pndg abg aku y sah2 de kt sblh akak ipar aku time 2 y de dr td sejak akak ipar aku sakit nk branak lg.."dia igtkn boy..." abg ckp g2!aku gelok xhingat!hahhahahahahahahahahahahaahha myb cuak sgt kot nurse 2 aku tgur psl xde bed...ye r,seyes letih bru blk keje tbe2 trus g hospital,smpai2 xde bed lg....aku tnye plak dgn suara seyes!har3
dlm kete bru pas blk g umah maklong

No comments:

Post a Comment